Címkék

2016. november 10., csütörtök

Olvasókörünkben volt Szabó T Anna

Nagyon vártam már, hogy  megvalósuljon ez a találkozó. Írásaival idősebb lányom révén ismerkedtem meg jó pár  éve. Majd az unokák által erősebbé  vált ez az ismeret, mert  szerencsére az alsó tagozatban - ha   a tanító fogékony a kortárs irodalomra- számos versével  megismerkedtek unokáim, amelyet szívesen  megosztanak velem is, ha  velük vagyok. Most is együtt készültünk  erre az alkalomra, újra olvasva, a náluk megtalálható verseit. Tán egy  hete sincs, hogy kinyitva  a világra  számítógépem, épp egy  versét  kaptam  lányomtól Facebook-os megosztással. Úgyhogy  nagyon kíváncsi  voltam rá, milyen lesz a találkozás Vele.
 
S mintha csak, a Senki Madara c könyvének borítóképe lépett volna be, élőben!

 Hallgatva szavait, élettörténetének főbb állomásit, majd  végül verseiből ízelítőt adó  felolvasásait, úgy elrohant  a másfél óra, mintha csak 10 perc lett volna, s érzem ,  maradni akarok  még! Hallgatni tovább!

Hallgatni, élvezni, hogy minden válaszába besző egy-két-három versidézetet Aranytól- Adytól-Kosztolányitól- Radnótitól- József Attilától- Szabó Lőrinctől a Kortársakig. A hétköznapi dolgokról is eszébe  jut valamilyen  lírai- költői példa,  hogy mindenről igen karakteres , véleménye  van.   Belső szabadság , otthonosság érzet a világban, (földrajzi értelemben is) sugárzik belőle, amitől feltöltődöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése